Kære løbere.

 

I ønskes alle et forsinket godt nytår.

 

I skrivende stund ved vi ikke, hvordan 2021 arter sig rent løbsmæssigt, men vi håber selvfølgelig, at vi kan komme ud og løbe sammen igen, men p.t. er det stadigt usikkert, hvad der kommer til at ske. Vi sender info om de forskellige løb, så snart vi ved noget.

Vores løbsliste er opdateret og kan ses på vores hjemmeside under ”løb”. Vi har overført tilmeldingerne fra 2020 til 2021 for følgende løb: Royal Run. Arkitekturløbet og Christianshavnermilen.

 

TSI København blev i 2020 tilbudt et gratis prøvemedlemsskab af DGI. Vi har allerede nydt godt af medlemskabet ved at få rabat til et par virtuelle løb. Vi håber at kunne arrangere nogle træningseftermiddage i 2021, send gerne forslag til indhold, f.eks. bakketræning, intervaltræning m.m.

 

Vores forening TSI København har 50 års jubilæum til efteråret, der er nedsat et festudvalg. Se evt. referat fra generalforsamlingen 2020 på vores hjemmeside www.tsi-skat.dk

 

Motionsløb

Løbsoversigten for 2021 kan ses her (med forbehold for ændringer p.g.a. COVID19):

www.tsi-skat.dk

 

Forud for hvert løb udsendes en særskilt invitation med oplysninger om det pågældende løb. Betaling sker som hovedregel ved tilmelding og er bindende.

 

TSI giver – i lighed med tidligere år - tilskud til nogle af løbene, andre betales af løberne selv. Oplysninger herom vil fremgå af invitationen til de enkelte løb.

 

Kravet for at få dækket gebyrerne til løbene er, at man stiller op i TSI Løbeskats bluser samt deltager i/gennemfører løbet. Dvs. møder man ikke op til et TSI-betalt løb, skal man selv betale gebyret, såfremt der ikke kan findes en afløser.

Ved serieløbet, Christianshavnermilen, skal man mindst deltage i 4 løb, hvis man er tilmeldt hele serien.

 

Hvis det er muligt at angive klubnavn ved egen tilmelding, anføres klubnavn: Løbeskat – TSI.

 

Husk også at møde op i god til inden løbene, hvis du skal have udleveret dit nummer, da kontaktpersonen som regel også skal ud og løbe!

 

Det årlige klubmesterskab afholdes i september 2021.

 

M.h.t. Eremitageløbet sørger den enkelte løber selv for tilmelding/betaling, grundet den specielle procedure for E-løbet. Kopi af kvittering/diplom kan efterfølgende sendes til Annette. Husk at påføre korrekt klubnavn.

 

Vi håber at kunne gennemføre vores årlige udlandstur og deltage i Zagreb marathon den 10. oktober 2021.

https://www.zagreb-marathon.com/en/

 

Løbebluser

Vi løber i Newline (blå) – singlet eller Tee. De koster 160 kr. TSI giver nu et tilskud på 125 kr. Bestilling og betaling til undertegnede.

 

DHL 2021

Der arbejdes på at udarbejde et elektronisk tilmeldingsskema, som skal gøre arbejdet lettere for arrangørerne/kontaktpersonerne i Skatteforvaltningen.

 

Tæl skridt

SFI (vores ”moderforening”) har forhandlet med ADST om gratis deltagelse i Tæl Skridt kampagnen for Skatteforvaltningens medarbejdere, håber rigtig mange vil deltage.

https://skat.sharepoint.com/sites/skmnyh/SitePages/Vær-med-til-at-tælle-skridt-i-februar.aspx

 

Orlov/pension

Såfremt du går på orlov/pension, skal du, inden du forlader Skatteforvaltningen, give besked til vores sekretær – alternativt til undertegnede, hvorvidt du ønsker at fortsætte som medlem i TSI København.

Hvis det ikke sker, vil du automatisk blive udmeldt af foreningen.

 

 

Hvis der er spørgsmål eller gode idéer til nye løb/aktiviteter, er du velkommen til at kontakte os:

 

Annette Friis Nielsen (tlf. nr. 72 38 15 30) Mail: annette.friis.nielsen@sktst.dk eller tsi.annette@gmail.com

Anita Bergfort (mobil nr. 28 22 41 78) Mail: tsi.anit@gmail.com

Lisbeth Pedersen. Mail: tsi.lisbeth@gmail.com

Lise Bendixen (tlf. nr. 72 37 86 36) Mail: lise.bendixen@ufst.dk

 

 

 

Med venlig hilsen

 

 

Annette Friis Nielsen

 

(formand for TSI Løb)

 

1. februar 2021

 

 

Gamle løbesko

Fra Løberens hjemmeside:

Fra 1/12-2020 har vi indgået et samarbejde med organisationen FANT, der gennem idrætsaktiviteter arbejder for at etablere sunde fællesskaber for børn, unge og handicappede i Afrika. Samarbejdet består i, at alle vores kunder nu får mulighed for at aflevere sine brugte løbesko i vores butikker, som vi vil donere til FANT. Læs mere om, hvordan du kan være med til at gøre en forskel her.

https://www.loberen.dk/content/nyt-samarbejde-med-fant?utm_source=Nyhedsbrev&utm_campaign=bb1e0f58b4-EMAIL_CAMPAIGN_2019_12_10_12_49_COPY_01&utm_medium=email&utm_term=0_b902205d3b-bb1e0f58b4-191970745